View Single Post
  #4  
Old 01-04-2006, 09:27
WilliamF's Avatar
WilliamF WilliamF is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 426
Default

Het lijkt er toch verdacht veel op dat je valse lucht trekt... Daar gaan ze stationair niet beroerder van lopen hoor, alleen maar heel veel toeren van maken. Dit is vrij simpel te controleren met een bus remmenreiniger, gewoon rond het inlaatgedeelte spuiten, als de motor hierop reageert door in toeren te klimmen, of plots in toeren te dalen heb je valse lucht.

Kijk ook ff of je de 2 vacuumslangen die op het gasklephuis zitten niet hebt verwisseld. Je trekt degene die naar de ontsteking gaat gewoon los, stationair hoort deze geen vacuum te hebben, dat komt pas als je gas geeft. Als hij stationair wel vacuum heeft zit hij op de verkeerde aansluiting.

Tevens is het ook zeker aan te raden om de nullastschakelaar te vervangen want als die kapot is kan je hele rare dingen krijgen.

En als laatste; heb je bij het vervangen de de riem wel opgelet dat je de hulpas voor de aandrijving van ontsteking en oliepomp wel op tijd hebt staan???

Succes!
__________________
Power is nothing without the "d" betweens the W and the E...
Reply With Quote