01-04-2006, 11:06
|
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by TD15
O wacht ik snap wat je bedoelt Fred...je pakt je poelie voor de v-snaar en die doe je terug, en aan de hand daarvan draai je dat riemwiel tot hij met zijn puntje in die inkeping valt, dat heb ik gedaan ja... Hij stond zeker weten op tijd en ook het nokkenas stond op tijd.
Maar het kan toch eigenlijk niet aan de distributieriem liggen...het is starten en (hard) lopen, als hij een tandje verkeerd staat o.i.d. wil hij al niet stationair lopen (heb ik tenminste al een keer gehad).
Ik zal toch eens met een busje de boel bespuiten...misschien is er wel een slangetje gescheurd ofzo...wel raar.
Maar kan het niets ernstigs zijn verder?
Edit: ik heb de pakkingen van het gasklephuis niet vervangen...als hij hier dus lekt...kan hij hierdoor zoveel toeren gaan maken? Nee toch... 
|
Heb je OOK gekeken naar dat punt op het tussenas wiel?? Dat moet dus samenvallen met dat punt op de poelie ...
Het kan wel degelijk uit maken als er wat verkeerd staat....dat tussen wiel drijft namelijk OOK je ontsteking aan....dus
Ik zou alles nog eens rustig nalopen...en volgende keer als je start de ontsteking ens proberen te verdraaien.....kans is groot dat dan je toerental reageert
|