View Single Post
  #15  
Old 01-04-2006, 11:51
Fred Fred is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,351
Talking

Quote:
Originally Posted by TD15
moet t even kwijt , maar ik krijg echt sterk het vermoeden dat het het gasklephuis moet zijn...ik bedoel de motor was goed en liep mooi stationair. Als je dan de riem vervangt kan hij toch niet ineens harder gaan lopen, zou toch een teken zijn van meer benzine/lucht. En dat zou weer moeilijk kunnen omdat hij stationair ook goed liep. Er is niets veranderd, afgezien van het feit dat het gasklephuis wat schoongemaakt en bewerkt was. Dan moet het toch haast hierin zitten?

Misschien kraam ik nu de grootste onzin uit, graag dan even een tik over mijn vingers...Zal ik eens even kijken zo ?



Het zou best kunnen dat het dan aan je gasklephuis ligt...stationair draaiend staat de ene gasklep echt maar een fractie open, en de andere helemaal dicht...een kleine afwijking in dat geheel kan dus al grote gevolgen hebben...

En een pakking er tussen ja..........dat scheelt soms ook een klap
Reply With Quote