View Single Post
Old 01-04-2006, 13:39
millie's Avatar
millie millie is offline
VW Addict

LOL, als t raar klonk ben je neem ik aan al te laat (is tenminste mijn ervaring)

Ow ja, zal ff kort voorstellen Ik ben Joop, 44 jr en sinds kort weer naar vw terug gestapt. Vroeger een echte kever fanaat, door gezinsuitbreiding/werk voor een tijd naar Ford (Sierra omvang e.d.) over gegaan en nu dus toch maar terug naar huis d.m.v. een '89 Golf mk2 1.6D.
Heeft inmidels 500.000 op de klok. Vandaar dat ik de riem (en binnenkort waarschijnlijk ook de koppakking) eerst maar 's ff vervang, just to be sure

Ik post t.z.t. wel ff foto's van m'n nieuwe aanwinst zodra ik er echt goed mee aan de slag ga. Hij ziet er nu ook echt niet uit. Heeeeel veel body werk nodig qua niet bijgewerkte steenslag plekken (nu dus roest) op de originele witte lak, is verder niet door en mooi hard maar wordt dus een aardig project waar nog de nodige tijd in gaat zitten

Ook nog ideetjes zat op stapel. Mooie 7J et25 15inch RH velgen liggen al klaar. Ik wil er 195/45-15 op leggen (lekker plat), verlaging moet uiteraard ook nog maar ik doe eerst ff het motorische deel (riem, pakking etc,) en dan pas de rest.

Alvast bedankt voor de info,
Joop.

Ik zie er naar uit naar je fotos.