04-04-2006, 19:02
|
Postwhore
|
|
|
|
te laag verlaagd??
heeej...
Heb mijn scirocco GT2 verlaagd met 45mm/25mm Weitec veren met vooraan een speciaal veerpootlager wat ook nog eens 10mm verlaagd. Dit in combinatie met nieuwe gele Koni`s in hardheid verstelbaar rondom. Nu heb ik problemen met mijn wielkasten..Mijn velgen vooraan raken bij een heel klein beetje inveren de wielkasten al..Ik heb mijn stofhoezen verwijderd (zijn tevens bumpstops) omdat hij hierop ging staan i.p.v de veer vooraan. Dit lijkt me niet goed voor het veerpootlager als ie op de bumpstop staat.. Maar hoe zin jullie auto`s dan verlaagd?? Moet ik de bumpstops inkorten zodat ie bij een beetje inveren op de bumpstops leunt?? Levensduur veerpootlagers in dit geval?? en jah heb mijn koni`s al 360 graden met het stelknopje verdraaid in stugheid maar het probleem blijft zich voordoen.. hoef maar met de hand op het spatborde te drukken zodat ie inveerd.. Weet iemand van jullie of je die koni`s verder als 360 graden in hardheid kan verstellen?? zo staat het namelijk op de tekening aangegeven dat dit het verst is..
Greetz...
|