
04-04-2006, 21:22
|
 |
VW Fanatic
|
|
Join Date: Jan 2004
Posts: 333
|
|
Quote:
Originally Posted by Died
Is dat ingewikkelt? Zijn er dingen waar je extra op moet letten? En hoeveel handgrepen heeft het gekost?
Ik vraag je het hemd van het lijf (figuurlijk dan he  ), maar zoals eerder gezegt, ik heb dat probleempje ook.
|
Ingewikkelt is het niet direct alleen wel redelijk tijdrovend.. dus een portie geduld is op zijn plaats.
In sommige handgrepen zitten de slotcilinders vast met een inimini schroefje.. daar moet je op letten. Verder moeten de slotplaatjes echt gelijk liggen met de cilinder wanneer de sleutel erin zit voor een soepele slotwerking.
Wij hadden 1 handgreep met een gebroken slotcilinder maar daarvan waren de slotplaatjes te dun.. daarnaast hebben we uit een andere handgreep iets van 3 slotplaatjes gebruikt
Verder moet ik eerlijk zeggen dat mijn vriendin het heeft gedaan terwijl ik aan het plaatwerk van de bus bezig was dus beter dat je figuurlijk het hemd van haar lijf vraagt 
__________________
T2A uitgelopen winterproject en 64'er cabrio herbouw in de wachtstand.. 68er Ponton erbij in de verzameling
http://www.vwwestland.nl
|