Thread: Passat 32 1979
View Single Post
Old 04-04-2006, 23:17
Marco's Avatar
Marco Marco is offline
Volksforum Crew - Elekit

Send a message via MSN to Marco

Zo, weer ff een update. Niet stil gezeten natuurlijk, ben inmiddels ook alweer verder als deze update, maar daar heb ik nog geen foto's van. Zal er morgen een aantal schieten. De wielkuip is zoals te zien nu helemaal dicht, dus van binnen naar buiten kijken is er (behalve door de ramen) niet meer bij Ben ook begonnen met t afwerken van de binnenkant. Naden zijn gekit en het zaakje staat in de primer. De zichtbare delen moeten nog in kleur en er moeten nog nieuwe (bitume) dempingsmatten op de bodem. De dorpel heb ik inmiddels ook weer strak, en in de steenslagbeschermer gezet. Wil er nog een laagje overheen en dan nog in kleur. De holle ruimtes zijn inmiddels ook behandeld (bestuurderskant dan) dus die kunnen er ook weer paar jaartjes tegen. Zijkant van de A-Stijl beteje opgelapt met wat verse lak alsmede begonnen aan de plek waar straks mn koelvloeistof reserovir zit (zie foto)

Ben nu bezig met de bovenrand van t binnenspatbord, die is inmiddels op maat en kan gelast worden. Morgen wil ik ook verder met t front, opschuren en nieuw zinklaagje er overheen en de achterzijde zover mogelijk afwerken (in kleur) want daar kan ik straks bijna niet meer bij.