View Single Post
Old 06-04-2006, 11:22
Christiaan's Avatar
Christiaan Christiaan is offline
Approaching the redline...

Auto heeft vorige week een ontzettende poetsbeurd gehad, was wel nodig, maar het verschil is wel te zien.

Gisteravond nog even op pad geweest, middenconsole gescoord, en een hele nette zwarte hoedenplank, zonder gaten. Nieuwe mattenset besteld op ebay, donkergrijs met lichtrijze bies, staat iets netter als zwart met een blauwe bies.

Zaterdag naar Mark (Antera) om de wielen te laten balanceren, en uit te laten lijnen. Er zit namelijk een trilling in, en hij trekt heel iets naar links. En voordat ik vanalles ga loshalen en vervangen, eerst dit maar ff doen.

Daarnaast zit ik nog ff in dubio... In de grille zit een scheurtje, en ja, ik als zeikert, irriteer me daaraan. Aan de ene kant denk ik, ori grille er tussenin, aan de andere kant, embleemloos is misschien ook wel netjes.

Maar ja, als ik een grille laat spuiten in kleur, ben ik denk ik ook wel een paar euri's kwijt. En dan heb je ook nog zo ontzettend veel verschillende embleemloze grille's, waar waarschijnlijk ook een hoop zooi tussen zal zitten. En om nou 200 euri voor een grille neer te leggen zie ik ook niet zitten....