
08-04-2006, 14:48
|
 |
Class of 2003
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,760
|
|
Na losmaken van de twee bouten onderaan de veerpoot is uitlijnen absoluut noodzakelijk! Een millimeter anders resulteert al in graden verschil in wielvlucht.
Bij Golf 2 zijn niet altijd stelbare bouten gemonteerd als ik me het goed herinner, soms gewone recht-toe-recht aan. Let dus wel op dat ALS het stelbare (excentrische) zijn je alleen de moer los kunt draaien, niet de bout.
Ze zitten natuurlijk goed vast als het met lucht gemonteerd is, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat ik een met de luchtsleutel vastgezetten moer/bout met een gewone sleutel niet los kreeg. Als je daar een fatsoenlijke ringsleutel opzet dan moet het toch gewoon losgaan? Heel apart... Nogmaals, let wel op dat je de moer losdraait en niet probeert de hele bout te verdraaien.
__________________
Quote:
Quagmire: Hey there sweetie, how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
|
|