11-04-2006, 16:28
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Golf II GTI 16v probleempje
hallo,
ik heb een golf 2 gti. maar ik heb een heel raar probleem. Ik heb hem nu een paar maand en in de eerst maand direct maar een beurt gegeven. direct die dag begon de auto ineens blauw te roken, meestal als ik van het stoplicht gewoon rustig wegrijdt. Maar na een tijdje hield dat ook weer gewoon op.
en geen rook meer, tot ik na een paar dagen ontdekte dat ook de koppakking lek was, toen heb ik de koppakking met alle pakkingen en distributie en v-snaren ook maar vervangen. dit alles klaar, redelijk goed afgesteld en wel. heb ik een probleem dat hij stationair heel onregelmatig loopt. Kan dit aan een stationair schakelaar liggen die bij het gasklephuis opzit?
ook heb ik gewoon een 2y bak geloof ik, zoiets zag ik onder op de bak staan toen ik m op de brug had. met nog een paar letters, maar hij maakt wel 3800tpm bij 120km/u. kan dit? en welke bak kan ik het makkelijkst eronder zetten om gewoon rond de 3000tpm te rijden met 120, en wat moet ik dan allemaal vervangen?
maar nu....
Rijdt ik vandaag gewoon lekker rond. zien ik ineens in mijn spiegel weer ineens gewoon heel erg blauwe rook. maar ik direct pijlen. en het niveau staat gewoon nog op maximum sinds die beurt. ik heb ongeveer 2000Km gereden.
Wie o wie weet wat dit kan zijn?
Mvg
Edwin
|