Ok, hier dan eindelijk de alweer een tijd geleden beloofde update.
Ik ben verder gegaan met het demonteren van de één, de ruitjes eruit (K*lote de voorruit ging stuk, kan k op zoek naar een nieuwe) en tot mijn blijdschap is de golf echt niet zo rot als waarvan ik uitgegaan was. Er zit een rotte plek links en rechts onderin bij de voruit, een plekje in de ruitenwisserbak, spadbordjes achter, de vulpijp was rot en het plaatwerk daaromheen ook wel.
Ik hoop dat het hierbij blijft, maar ik heb tot nu toe niks anders kunnen vinden.
De dorpels en kokers zijn overigens keihard, net als bij het achterscherm, dat bevesigingsding bij het reservewiel.
Ik heb het plaatwerk voor de voorruit al gehaald, evenals de tankopening (dit zijn reperatiestukken) en heb op de sloop al 2 originele gave achterspatbordjes zien liggen. Afijn zie foto's:
Voor de komende vrije uurtjes:
-Dash eruit
-Kabelboom eruit
-Motor eruit
-Volledig kaalmaken
En dan naar de straler!!! (tenminste als het niet te duur is, anders ga ik lekker schuren..)
@ Gijs, nogmaals bedankt dat de koop van de scirocco zo vlotjes verliep. Het blok ga ik toch nog reviseren, ookal was dat pas gedaan. Ik wil gewoon zeker weten dat als ie af is, ie ook echt af is..
Jongens de groeten!