Zo jongens ik ga ook weer een keer de weg op zeg.
Eerst ff met meisje naar meubels gaan kijken, daarna lekker cruisen in Eindhoven. Kom ik op de kennedylaan komt er een golfje 4 aan gescheurd met een dame er in.... dus ik hihi leuk.... Staan we samen aan het stoplicht vooraan geeft zijn een flinke peut gas dus ja, ik laat me niet door een vrouw inpakken he dus ik er achter aan met een lekkere zwarte pluim uit de uitlaat (diesel he)
Tja en je weet met een snelle wagen, geef je 2 keer (sommige bijna 1 keer) gas en je rijdt 100km/h. Dit was op een 3 baans weg waar wij als enigste reden totdat ik in mijn binnenspielen een Seat Leon aan zag komen. Ik dacht hmm missschien wil die ook nog ff mee doen. (ik niet in de gaten dat hij mij gewoon aan het filmen was

).
Nou volgende stoplicht linksaf de ringbaan op in Eindhoven en ja ze stond weer naast mij.
En toen het volgende stoplicht zag ik dat er 2 mannen in een zwarte leon achter mij zaten en tegen de dame aan het babbelen waren en op dat moment kreeg ik dus een stopteken
Ik dacht oh oh hier ga ik dan. Nou ik voorop naar een parkeerplaats gereden en ze hadden ons dus allebei te pakken.
Nou agent was zeer aardig hoor. Ik word ook niet boos of wat dan ook omdat ik toch weet dat ik ook een keer gas gegeven heb alleen nu staat dat vast
Nou meneer wij u hoe hard u reed, ik zei geen idee. U reed 50 km te hard -3 km correctie dat is dus 47 km/h te hard. Ik zei ja dat zou kunnen hoor
Altijd aardig blijven want het is toch zo . Dat meisje baalde wel want die had nog een puntenrijbewijs hihi.
Nou ik heb nog ff me eigen wagen op de video gezien, moet je toch meegemaakt hebben. Ik vroeg ook nog of ik o ptv kwam maar hij zei nee deze keer is er geen tvploeg bij.
Nou ff over hun auto gebabbeld, het was een zwarte seat leon 20vThihih
Maar nu wat zal dit geintje mij gaan kosten ik heb mijn laatste bekeuring 1.5 jaar geleden ongeveer gehad en dat was dan iets van 60 euro ofzo.
Ik kan nergens een indicatie vinden maar denk zelf dat het rond de 300 euro zal zitten
Uitspraak doet de officier van Justitie
Nou mensen dit was onze 2e paasdag shit happens
Ohja hij vroeg waarom dat ik te hard reed, nou ik zei ik ben gewoon een sportieve rijder en het is een lekker stukje weg en was beetje met de dame in kwestie aan het dollen. (kun je beter naar de hoeren gaan is goedkoper volgens mij hihi)
Dussssssssssssssssss ik moet nu wachten, maar heb me rijbewijs nog wel