03-05-2006, 15:23
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Roodgloeiend uitlaatspruitstuk!
Beste lezers,
Ik heb sinds korte tijd mijn auto weer terug. Er was een probleem met de ontsteking en alhoewel ik aardig wat kennis heb van mijn auto kon ik dat niet zelf oplossen. Ik ben in het bezit van een isuzu campo waar een 2.3 blok in lag en ik vorig jaar een pittiger 2.0 blok in heb gelegd omdat het andere blok 280k had gelopen. Ik heb toen 4 maanden probleemloos met dit blok gereden, was echt een plezier. Met custom uitlaat systeem en grote carb. enz. enz.
Begon ie dus moeilijk te doen over de ontsteking en dat is nu weer gemaakt zoals ik al zei. Maar nu komt het probleem laatst een stuk gaan toeren en ik kwam terug rond 02:00  en zag onder mijn wielkast door in de motorruimte wat gloeien dus ik meteen de hood open getrokken en zag het einde van mijn uitlaatspruitstuk gewoon gloeide van de hitte
Weet iemand misschien hoe dit kan ben eigenlijk ten einde raad aangezien toen ik het nieuwe blok kreeg dat uitlaatspruitstuk ook al was gescheurt waarschijnlijk door die warmte dus.
1 optie wat ik heb is om een spaghettie uitlaatspruitstuk te monteren dat ik uit america moet laten komen maar goed als daar het probleem niet weg mee is kost het me alleen maar meer geld en er zit al heel wat geld in met die motor ombouw.
alvast bedankt
gr (ps hieronder mijn uitlaatspruitstuk en het spaghettie geval.
Klik voor foto
Spruitstuk
|