View Single Post
  #1  
Old 03-05-2006, 22:17
Moroder's Avatar
Moroder Moroder is offline
Postwhore
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,205
Send a message via MSN to Moroder
Default Golf loopt onderin bagger met dubbele Webers (DCNF)

Hallo!!

Ik had eindelijk mijn uitlaat onder de Golf dus kon het apparaat eindelijk fatsoenlijk aan de loop .
Maar problemen! Beestje loopt onderin bagger (net of er een scherpe nokkenas is toegepast, maar dat is niet zo). Spuugt/vlamt uit de kelken en in de hoge toerentallen is het beter. Ook lees ik aan mijn A/F meter af dat het mengsel pas goed is als ik hem op de choke heb staan.

Dus ik concludeer:
Sputteren/spugen/vlammen --> Te arm mengsel.
Late reageren A/F meter --> Te arm mengsel.
Onderin geen tot weinig gasreactie --> Te arm mengsel.

Nou is mijn vraag: Wat is de basis synchroonafstelling voor die apparaten dat et een beetje fatsoenlijk loopt?

Hoe ver moeten: (zie afbeelding)

*De co-schroeven open gedraaid worden? (nmr.46)
*De luchtcorrectieschroeven open gedraaid worden? (nmr.74)

Ik heb twee opmerkingen gevonden van Serge:

Quote:
Originally Posted by serge pot
duuh
basis synchroon : draai stationair helemaal terug .en stel de drosselkleppen op tuimelen .daarna stationair weer uitdraaien totdat motor weer stationair loopt .co schroeven op 3 tot 4 hele slagen los


Tuimelen: Het moment van open en dicht gaan????

Quote:
Originally Posted by serge pot
synchroon is kut ,en backfire uit webers is te arm mengsel


En nog een vraagje:Kun je de Webers afstellen op de vacuumaansluitingen?? Dus die onderaan bij de gaskleppen zitten. Want ik neem aan dat in het inlaatspruitstuk de druk per gasklep anders is. Het spruitstuk bestaat uit vier individuele buizen in principe.





__________________
Soon to be turbo-ed!!!


Mijn Rabbit Injection Convertible '82
Reply With Quote