Thread: type4 in type3
View Single Post
  #90  
Old 09-05-2006, 14:31
Area51's Avatar
Area51 Area51 is offline
Draaideur donateur
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 2,886
Default

Quote:
Originally Posted by manijack
is zo'n spruitstuk niet geheel in eigen beheer te maken alain?????
als het een beetje betaalbaarder kan dan bij B.A.S. ahnendorp dan weet in nog wel een gegadigde


Vast wel, alleen gaan wij het niet doen .. als je eens wist hoeveel tijd erin is gaan zitten om alles mooi op
z'n plek te krijgen, en dan nog hebben we concessies moeten doen om bv de dynamo gemonteerd te krijgen.
De prijs van Ahnendorp zou bij ons nog eens een keer over de kop gaan als we alle uren gaan tellen die erin
zijn gaan zitten, en dan rekenen we zelfs nog hobbyuren !!
Tuurlijk, de eerste duurt nou eenmaal altijd het langste om te maken, maar ik weet zeker dat ieder spruitstuk
een "one off" zou moeten worden, simpel gezegd omdat er ook in type4 motoren weer verschil zit.
Usertje heeft bv een CU motor, maar daar is het koelhuis en dynamo weer net iets anders van als van een CJ
motor. Ook is de bevestiging van het spruitstuk aan de kop weer net ff anders.
__________________
Alain
Quote:
Originally Posted by Gerson
that's not patina, that's fucking rust man!!!!
Reply With Quote