View Single Post
Old 18-05-2006, 11:31
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...

Quote:
Originally Posted by breadfan83
allemaal onzin

k heb laatst n ongeval gehad toen ik onderweg was naar de keuring
dit had echter geen invloed op t oordeel van de heren agent (de auto zou op veel plekken zijn gezakt voor de keuring trouwens)

de 75 euro bekeuring heb ik net zo goed gehad, maar de verzekering heeft de schade en de afsleepkosten vergoed

k was gewoon bij fortis verzekerd

dus APK of niet (bij mij wassie overigens al n maandje of drie afgelopen), je bent gewoon verzekerd
bij mij kwam t ongeval overigens door een uitwijk manouvre omdat de auto niet optijd stil kwam
dit zou de politie makkelijk aan kunnen merken als zijnde t gevolg van een APK afkeurpunt (slechte remmen, gladde banden, lekke schokbrekers, etc etc etc)

wat ik nu zeg is trouwens absoluut niet bedoeld om je aan te sporen met een ongekeurde auto te rijden! elke auto krijg je binnen een week gekeurd
t station waar ik heen ga bezoek ik altijd zonder afspraak
k sta daar dan hooguit een half uurtje in de rij en dan kom ik aan de beurt
dit is overigens een station dat zelf geen reparaties verricht en dus niet snel een auto afkeurd om er zelf munt uit te slaan (dit kunnen ze namelijk niet omdat ze op geen enkele manier geld aan hun de automobilisten kunnen verdienen, tenzij de auto wordt goedgekeurd)

Leuk verhaal maar je hebt gewoon geluk gehad .
Ken iemand die wel moest voorkomen na een ongeluk vanwege een APK afkeur punt en de verzekring dokte niks niente nada .
Zou wat moois zijn : je verzekert je huis maar je voordeur valt van gammeligheid uit elkaar en er wordt ingebroken ... comprende ?
En dan hoeft je huis geeneens gekeurd te worden elk jaar .

Verzekeringsmaatschappijen zijn er om winst te maken .. niet om uit te keren .
Als ze eronderuit kunnen komen dan zijn zij de eerste die het doen .. trust me
Reply With Quote