23-05-2006, 10:45
|
 |
VW Enthousiast
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by yal
leuk project, je zal voorlopig wel zoet zijn!
Ik heb ook een scirocco 16v gehad en ben t met je eens dat golf I gewoon leuker is, zeker als ie wat meer pks heeft dan een standaard GTI.
Heb nu ook 2 golfjes I, waarvan de gti helemaal orgineel en roestvrij is.
Misschien komt er in de gti ook wat snellers, maar dan liever een oettinger blok ofzo, maar t belangrijkste is t standaard remsysteem verbeteren!
Want t orginele systeem is niet genoeg voor t betere scheurwerk(woon in Spanje...)
Was r verder geen roest bij de ophanging van de achteras?? Daar zijn ze vaak slecht.
Je pakt t wel grondig aan, keep up the good work.
Verder, veel plezier met je project en keep us posted!
grtn yal
|
 Nee idd geen roest bij de ophanging van de achteras en kokers... wel de voorschermen, ruit hoekjes, tankdop en spatbordranden: vanavond slijpen en hechten!
Ik vind het echt leuk om te zien hoe snel ie uit elkaar ging, om alle onderdelen bij elkaar te zoeken en er langzaam iets moois van te maken... en dan: gas op de krukas!
Mbt de kleur zit ik nog een beetje te twijfelen tussen azoren blau, monaco blau of bmw donkerblauw... lastig! Achja, eerst maar alle roest uitslijpen en vervangen door nieuwe plaat. daarna de bodem schoonmaken, in de grondlak en op nieuw in de bodyschutz... nee ik heb voorlopig nog genoeg tijd om over de kleur na te denken.
groetjes!