05-06-2006, 16:24
|
 |
REALLY Bored
|
|
|
|
auto spuiten, wat is wijsheid?
Ik loop nog steeds met de gedachte mijn auto te laten spuiten... Maar zou niet weten waar ik het zou moeten laten doen...
Er zit wat laswerk aan een wielkas(of 2 of 3, kan ik zelf niet beoordelen) en er zitten wat deuken in. En natuurlijk moet hij gewoon goed gespoten worden.... Ik wil het in 1 keer goed hebben, en het moet me geen maanden gaan duren. Het is mijn enige auto, en gebruik em vrijwel dagelijks... Zou wel een week of 2 a 3 zonder kunnen, maar langer echt niet! Mijn auto staat altijd buiten, en rijd er zowel zomers al swinters mee... Dus het moet gewoon goed!
Als ik dan op meetings auto's zie staan waar 's winters niet eens mee word gereden, en waar het spuitwerk na een jaar of 3 alweer slecht is, hier en daar een roestplekje alweer begint. Dan vraag ik mij altijd af, hoe kan mijn auto na 20 jaar nog zijn zoals ie doet, en een auto die 3 jaar geleden gespoten is er slechter uit ziet dan mijn auto dat na 10 jaar gedaan heeft....
Waar zou ik hem het beste kunnen laten spuiten? Ik heb een bepaald budget, en ligt ongeveer op 2500 euro... Of is dit gewoon weg niet genoeg? Mijn auto staat verder niet slecht in de lak, en wil hem gewoon weer marsrood laten spuiten. Verder geen bijzonderheden met dichte klep, emblemen dichtlassen o.i.d...
Weet iemand een goed adres in de omgeving van Heerenveen? ook gezien mijn "eisen".(korte termijn vooral)
Ik wil ook niet gedonder dat ik met men garantie 3x opnieuw terug kan, en dat het dan steeds weer verholpen wordt.... het moet gewoon goed, of niet...
Hoor het graag.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
|