View Single Post
Old 06-06-2006, 10:33
Rens Rens is offline
VW Enthousiast

Default Van Model tot Kever

'Van model tot Kever' heet het project dat via LiggendeKoplampen.nl en de 'VW-scene' zijn naamsbekendheid moet krijgen. De bedoeling is als volgt: Onderstaande kevermodel ga ik inzetten als ruilobject. Dit ga ik ruilen tegen voorwerpen (dit mogen VW-onderdelen zijn maar ook elk ander willekeurig voorwerp) die nét iets meer waard zijn. Gesterkt door Knollen voor citroenen, hoop ik zo uit te komen tot een echte kever. Geacht de staat van de geruilde kever wil ik kijken naar de manier waarop ik het meeste geld kan genereren voor het goede doel.

De mogelijkheden voor het goede doel zijn divers. Mocht ik een kever kunnen ruilen, wil ik deze veilen op een VW-meeting waarvan de opbrengst naar het goede doel gaat. Mocht de staat van de auto niet al te best zijn en dus de opbrengst niet groot zijn, kan ik er ook voor kiezen voor een deelname aan de Amsterdam-Dakarrally.
Aan verschillende goede doelen zit ik te denken om uiteindelijk het geld aan te schenken:

* Kalusha-foundation
* ******stichting
* ..

Mochten mensen nog suggesties hebben, hoor ik het graag!

Dus: Heb je iets wat je wil ruilen voor dit kevermodelletje meld je via een reactie of via liggendekoplampen@hotmail.com.