View Single Post
  #20  
Old 08-06-2006, 15:49
Rallye-VR6t's Avatar
Rallye-VR6t Rallye-VR6t is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,534
Default

Quote:
Originally Posted by Ron21
Waarom worden dan de eerste Corrado's gewoon via een arbeidsrelais (53) ingeschakeld ?

Ik begrijp op zich je verhaal wel maar sommige ECU's sturen op de zwart/witte draad naar het digifant relais dat signaal niet waardoor hij niet inschakeld.



Mijn verhaal duidt op de kans, dat je de verbruikers loopt te voeden tijdens het starten via de digifant.
Het is een ECU en geen tostie ijzer.
Voor mensen die het leuk vinden, zoek even een schema van de G60, en dan zie je dat in het digifant relais een diode is ingebouwd.


Het via 53 aansturen, is later aangepast. Klaarblijkelijk heeft VW ingezien dat dit niet erg handig was. Ik vermoed om een spanningsval tegen te gaan.
Onder de 9V zal digifant van de G60 niet meer funktioneren.
__________________
Rallye Club Friesland, wie anders! VRnixT naar TFSI DSG
Reply With Quote