Hallo allemaal,
Kijk al een tijdje met jullie mee, en ik zal me(ons) even netjes voorstellen
Ik ben Mariƫlle en heb, samen met Koen, een garagebedrijf / tuningshop.Daarnaast hebben we door de jaren heen ons magazijn gevuld met gebruikte golf 1 en 2 onderdelen en verkopen we kleine, gebruikte auto's, voornamelijk vw golf.
We wonen bij ons bedrijf dus meestal werken we wel door tot we erbij neervallen want ons bed staat toch klaar.
Het enige nadeel van het hebben van een garagebedrijf? Nooit tijd voor onze eigen auto's
Koen heeft een golf 1 gti die helemaal opgeknapt moet worden, deze staat dus ook netjes op zijn beurt te wachten
Ik heb een golf 2 gtd die me trouw overal naartoe brengt.Ook hier gaat het een en ander mee gebeuren.We hebben al wel een hoop leuke spulletjes klaarliggen, dus komt allemaal goed ( hoop ik dan

)
Onze laatste aankoop is een t3 camper uit 1981. Net op tijd gered van de sloop. Heeft aardig wat blikschade en met dit project zijn we nu wel druk bezig. Ik zal straks een paar foto's maken,en kijken of ik ze geplaatst krijg.
Even verder over ons:
Samen zijn we overdag lekker aan het werk in de garage, dan is het hier lekker rustig.
's avonds komt hier meestal verandering in en zit mijn keuken helemaal vol met koffiedrinkers! De koffie zetter maakt misschien nog wel meer uren dan wij!!!
Voorstellen is niet mijn sterkste kant dus als jullie meer willen weten, dan hoor ik het wel
Groetjes, Mariƫlle