29-03-2004, 10:30
|
 |
REALLY Bored
|
|
|
|
Zonde zeg, om zo je auto kwijt te raken... Als een motor kopje onder is geweest, dan is toch wel erg belangrijk dat de motor uit elkaar is geweest, en alle olie e.d. gelijk ververst wordt, i.v.m. water in het blok, en roesten van lagers enzo?? (Mijn oom reed zijn Galaxy het water in, was total-loss volgens de kerel die hem het water uit sleepte.... maar na 2 dagen reed ie alweer... alleen wat blikschade aan over gehouden... auto viel recht in het midden van de sloot.. ghehehe  Maar wat ik wou zeggen, hij heeft diezelfde avond alle losse onderdelen van het blok gehaald, hoge durk erover, carter eronderuit... alle vloeistoffen er nieuw in, en alles er weer schoon op gezet. 2 dagen later reed ie weer.. alleen interieur moest nog drogen..  )
Die type I lijkt me het opknappen zeker waard...! Ook ik vind de kleur erg leuk trouwens... Succes met opknappen!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
|