09-06-2006, 12:00
|
 |
VW Addict
|
|
|
|
Je kunt een golf benzine pakken en daar een diesel van een golf 1 in zetten en dan laten omkeuren. (Koste niet eens zo heel veel meen ik 75 euro ofzo, zal ik zo even proberen op te zoeken, stond hier ook ergens in een topic)
Voor zover ik weet maakt het niet uit als je een dieselmotor uit een golf 1 met brede achterlichten in een golf met kleine achterlichten stopt, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Want volgens mij rekenen ze beide golfjes tot het zelfde type waar goedkeuring voor geleverd is. Maar nogmaals, dat weet ik niet zeker. Je moet zowiezo een motor hebben die origineel in dat model ook geleverd is. Een diesel uit een golf 2 zal dus niet werken (tenzij deze motor ook in een golf 1 geleverd was, maar dat is volgens mij niet toch?)
Je kunt ook naar een caddy diesel kijken, ik neem aan dat deze hetzelfde zijn als golf 1 diesel? Caddy's zijn veel langer gebouwd, dus makkelijker aan te komen. (weet niet of ze al die jaren met dezelfde diesel geleverd zijn)
En over de blauwe kenteken platen. Je kunt ze bij brezan ofzo laten maken dacht ik, maar let op. De politie kan je er zeker wel een boete voor geven. Vraag maar aan Melvin, hij kwam mij ophalen en had blauwe platen op zijn auto zitten. De auto is uit 1983 als het goed is, de politie had het gechecked en kwam erachter dat de golf niet met die platen mocht rijden. Dus door de politie aangehouden en boete (en toen ging de politie ook moeilijk doen en proberen nog meer boetes eraan te naaien)
Neem trouwens ook eens contact op met Hajee, die werkt bij de RDW. Die kan je misschien wel een stuk verder helpen
|