View Single Post
Old 10-06-2006, 21:49
RonPolo RonPolo is offline
VW Enthousiast

Quote:
Originally Posted by mk1owner
pff word er helemaal gek van de kabelboom . Ik heb nu alles aangesloten wat ik weet dus mn schakelaars tellers startmotor benzine meter bla bla. Maar nu heb ik echt kabels over waarvan ik zeg hoe komt dit hier aangezien de vorige eigenaar ookal aan die boom gerommeld heeft. Het betreft een golf 1 ui 1981 met een 1.3 carb

Ik heb dus een bobine met 4 aansluitpunten bij een punt staat plus andere weet ik even niet wie kan me vertellen welke kleur er op de plus komt en zo de andere 3 draden nog.

Dan heb ik een of ander zwart kunstof-aluminium blokje van bosch waar zon platte stekker aankomt waar word deze geplaatst?

DIT IS WAARSCHIJNLIJK JE MODULE, DEZE LIGT IN JE PARAFAN AAN DE BESTUURDERSKANT MEEN IK.

Achterkant zekeringskast waar dus de contactblokken inkomen zitten ooknog pinnetjes onder waar je draden op kan zetten welke en wat komt hier wel en niet?

ALS HET GOED IS KOMEN ER ENKELT 2 RODE RECHTS ONDER,ALS JE DE ACHTERKANT NAAR JE TOE ZET.

EEN BRUINE ZIT VOLGENS MIJ BOVENIN ERGENS.

En ik heb nog achter de zekeringskast 2 vrij dikke rode kabels lopen en die komen op een stekker uit die nergens op past?

ZIE HIERBOVEN DUS

Bestuurderskant motoruimte komt een kabel naar het blok zeg maar waar 2 gekke ronde stekkers aanzitten waar gaan deze heen?

en ik heb achter het stuur 2 massa punten zitten waarvan ik er 1 helemaal vrij heb klopt dit? En de stekker die van de achterkant af komt zit aan de gele stekker (die aan de zekeringskast hangt) een rood los draadje is dit ergens voor?

Sorry ik snap er helemaal niks meer van de hele kabelboom niet dus hoop via deze weg een beetje antwoord op mn vragen te krijgen. Alvast bedankt groetjes arjan

MOCHT JE ER ECHT NIET UITKOMEN EN JE WOONT IN NOORD HOLLAND WIL IK JE ALTIJD EVEN KOMEN HELPEN, HEB NET MIJN DRAADBOOM VERWIJDERD DUS HET ZIT NOG VRIJ VERS IN HET GEHEUGEN.
ANDERS EVEN FOTO`S MAKEN, DAT ZEGT MEER DAN WOORDEN.

sorry voor de hoofdletters maar dat is wat makkelijker voor jou om te ontcijferen wat ik zeg.

Reply With Quote