View Single Post
Old 15-06-2006, 09:31
Berserker's Avatar
Berserker Berserker is offline
Married to PC

Default Help me uit mijn droom

Ieddereen heeft wel zo'n tijd dat ie een model heel erg geil vind en dat ie er een tegenkomt tegen schappelijke prijs, en dat t met passen en meten wel allemaal kan maar t eigenlijk niet heel erg verstandig is...

zo zit ik al langer te geilen op een t2 het liefst een t2a maar t2b is ook super...

tevens krijg ik de schijt van kamperen in een tentje en ben ik hoteldebotel op kampers geworden....

dus 1+1=2 en dus op zoek naar vw campeer

t1=super maar onbetaalbaar voor mij..
t2a=zie ik eigenlijk nooit langskomen en meestal ook te duur...
t2b=super modelletje vooral met groot pop-up dak dus 4 persoons...
t3=leuk model alleen vaak geen oldtimer en toch niet 100% mijn smaak...

ik weet echt helemaal niks van luchtgekoeld, maar wel mensen uit mijn omgeving, dus hulp is makkelijk te krijgen, en heb er wel de middelen voor...

de bedoeling zou zijn moooi van binnen lelijk van buiten, deuken en verf allemaal geen probleem, klein laswerk ook niet...
gewoon rijdend zijn en over x aantal jaar eens strakzetten en mooi maken...

kzit nu op de einde van mijn audi 50 project dus moet weer iets te hobbbyen hebben...

nu kwam ik deze advertentie tegen:
http://www.kapaza.be/detail/2740628...t2_met_lpg.html

dus een 2.0 liter boxer op lpg dus ook goedkoop rijden...
is dus een 2 persooons met klein pop-up dakje, zonder apk
is geen laswerk aan, interieur hoort niet bij die camper maar bij nog een die hij te koop heeft....

en dat is deze dus:

interieur:

4 persoons geen laswerk aan met apk (volgens rdw nog maar paar weken maja kun je altijd vragen met nieuwe apk)..
ook op lpg...
wel slecht gelast bij een deur en nog iets...
in mailtje stond dat ze er meer te koop hadden en dat ze soort hobbyclubje waren, en ik zie meer bussen op de achtergrond staan... kent iemand deze bussen/personen? betrouwbaar?

prijzen van beide bussen ist zelfde:
3500 euro...

nu ist id de 6n (daily) te verkopen en hierin tijdelijk rond te rijden, en dan goedkoop polootje kopen als daily...

Bedoeling is gewoon tegen roest behandelen ermee te rijden...

waar moet ik vooral op letten bij deze wagens, is het verstandig om te doen,

er is geen laswerk aan volgens hem...
waar ik zelf al aan denk, alles moet t doen, motor moet fatsoenlijk lopen, compleet zijn...

ik heb gelezen over krikpunten en andere slechte plekken, maja dat is meestal wel goed te controleren...

jullie advies gevraagd....
Richard is net een duitser... alles zum hause im keller
Reply With Quote