Deze topic bespaart me de moeite om ze hier te koop te plaatsen
De meningen over de bus zijn verdeeld, maar dit is een demowagen waarin alles uit de kast is gehaald. Bovendien was deze jongen eerder rijp voor de sloop dan voor restoratie. Dus is ze toch nog gered. Als je weet dat er op bepaalde plaatsen ongeveer 5 cm plamuur opzat, weet je wel in welke staat ze was. Op die manier zou ik mijn badkamer nog niet betegelen.
En het deurtje vooraan, maakt de bus zo uniek. Dit busje is blijkbaar door een dochteronderneming van VW aangepast voor de Belgische rijkswacht. Daarom is ze zo zeldzaam.
@DenB3rt: De car-pc, tja, hier hebben we gekozen voor een standaard systeem dat veel krachtiger is dan de toenmalig beschikbare "echte" car-pc's. Op die manier kunnen nu nog altijd de laatste nieuwe games gespeeld worden. Wat in zo'n busje toch wel heel erg belangrijk is. Natuurlijk hebben wij ook de gewone car-pc in din-formaat in ons gamma, maar daar heb je weer te maken lange wachttijden ivm de levering. Maar genoeg daarover, want ik wil niet beschuldigd worden van sluikreclame.
De prijs van de bus is hoog, maar je hebt er wel echt iets unieks voor. En als je de prijs te hoog vindt, dan koop je ze toch gewoon niet