View Single Post
Old 16-06-2006, 22:41
Frieser's Avatar
Frieser Frieser is offline
VW Guru

Quote:
Originally Posted by Zeend
Reken op een brandstofverbruik van 1:7 of zo!! En dat bij een lagere snelheid dan je gewend bent. Het beste max 100 rijden, anders word je doof van de draaikolk in je tank!

verder is een T2 niet bepaald pekel-proof. Ze rotten onder je kont vandaan, nog sneller dan een 6N

Ja, da's Xander. Hij heeft eens een T2a van mij gekocht, omdat hij die zo leuk vond om op te knappen, naast zijn T2b camper. Een week later stond hij voor het dubbele op Marktplaats 'met harde bodem'. Yeah, right!

Betrouwbare handelaren zijn er niet, maar er zijn wel eens handelaren met goede auto's!

Jens

Inderdaad, goed checken bij die gasten in Harderwijk. Mijn bus komt daar ook vandaan. Ik moet zeggen de prijs was niet asociaal slecht, maar er zitten wel wat zaken aan de bus waarvan ik denk verdomme dat heeft ie mij niet verteld. Een losse 2-liter motor erbij leveren maar er wel een 1600bak (bewust?) onder laten hangen. Een schuifdeur die niet goed wil sluiten, volgens hem door het mechanisme, volgens mij door de C-stijl die niet helemaal in z'n element is ....

Ik zeg oppassen en neem iemand mee die verstand heeft van bussen. Twijfel je, dan niet kopen en verder zoeken. Bespaard je een bult geld en ellende.... En nog een tip, twijfel je aan je laskunsten, geef dan iets meer uit aan een bus waarbij je minder/ niet hoeft te lassen.
Reply With Quote