21-06-2006, 21:51
|
 |
T2 Guru
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Jodocus
Mannen: dit is wel een volksforum en geen vliegtuig-eet0ik-hoe-die-dingen-heten-forum ..
|
Tja ok, maar het is wel een forum, dus per definite veel geouwehoer
En die vliegshow....geef mij maar Budel. Die dingen vlogen de hele dag over mijn huis hier in Leeuwarden, vond het niet echt interessant. Had er ook geen tijd voor want ik moest mijn Champagne bus fixen voor de APK. Helaas niet meer gelukt die dag. Ik kwam om 16u bij den echten VW dealert. De keurmeester was bang voor een steekproef, dat zou veel tijd in beslag gaan nemen en dan moest hij het voetballen missen. Maandag teryg komen dus :-( heb ik gedaan en ik heb weer APK...maar wel zonder apk naar budel geweest, tja het is niet anders.
Quote:
Originally Posted by Jodocus
Zo'n register lijkt me wel een goed plan. Zal eens overleggen met VCT2 en Vincent .. als ik hem tegenkom in Budel (big place).
|
helaas hebben we elkaar niet getroffen. Ook geen idee hoe je er uit ziet trouwens  Maar wie weet een andere keer.
Register is zeker een goed plan. De IGT2 heeft al een register met een paar 100 bussen. En eerlijk gezegd hou ik zelf ook al een paar jaar een soort register bij van m-plaatjes.
Een Spanjaard heeft me een paar weken terug een mailtje gestuurd. Hij is bezig zoiets op te zetten. Hij is wel handig met programmeren en websites bouwen. Ik zal met hem overleggen hoe we dit het beste kunnen doen. De wereld is ten slotte groter dan Nederland en met een wereldwijde registratie waar alle T2 clubs aan mee doen kun je veel meer bereiken.
|