View Single Post
Old 30-06-2006, 23:16
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by Rens
@Jens: Nee, deze kar heb ik wel in mijn bezit gehad, maar ik heb hem vorig jaar verkocht! Deze jongen wil hem nu wel ruilen.

@breadfan: Dankjewel voor je aanbod! SUperleuk! Alleen, ......

zoals te lezen is op www.liggendekoplampen.nl
Na het wegvallen van een aantal ruilobjecten valt een grote reeks met waardevergrotingen weg op weg naar de perfecte kever. Na deze tegenslag heb ik besloten om het project te stoppen.
De reactie's waren enorm positief en erg belovend, alleen waren er weinig mensen die echt wilde ruilen voor een waardevermeerdering. Mede door tijd en ruimtegebrek moet ik dit leuke project stoppen.Ik heb er veel plezier van gehad en ontdekt dat de mogelijkheden groot zijn!

Enorm bedankt voor de leuke en positieve reactie's en ik hoop dat ik mensen op ideeen heb gebracht!

Aldus ik

ik denk dat twee n "gratis" motor toch wel kan helpen? en miss wat plaatwerk of lampen of velgen???
t enige dat ik ervoor wil is dat eindelijk mijn blokkie in de golf komt. wil er uiteraard bij helpen, maar alleen krijg ik t niet gedaan zonder takel

nouja, tis natuurlijk je eigen beslissing, als je dr mee wil stoppen moet je dr mee stoppen. had t alleen wel leuk gevonden als je tegen de winter n projectje hiermee bijelkaar gespaard had

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote