View Single Post
Old 09-07-2006, 14:43
DragonGr Dragon DragonGr Dragon is offline
VW Guru

Send a message via MSN to DragonGr Dragon

Quote:
Originally Posted by Fred
Welke lagers hoorde die monteur dan?? Ik vind het nogal een algemene opmerking: ik hoor lagers....ja me zuster, dat kan net zo goed betekenen dat ie een lager van bijv de tussenas hoor

Drijfstanglagers kun je stationair en onbelast draaiend echt niet vaststellen, die hoor je veel eerder onder belasting, als je accelereerd of zo...

Bovendien kun je "niet zomaar" even wat lagers halen en er in proppen, want weet je bijvoorbeeld welke ondermaat lagers je moet hebben?? Ook de kruktappen slijten enigszins, en dan heeft het plaatsen van zeg maar de standaard maat lagers geen enkele nut, want de speling blijft dan even goed...

Wat het slecht lopen aangaat denk ik dat "de monteur" er gewoon een zootje van gemaakt heeft, zomaar even CO afstellen is lastig, dat moet je doen na o.a het vervangen van het luchtfilter en het "perfect"afstellen van de ontsteking...anders is het zonde geld

Heb je dan een goede tip voor me wat ik het beste zou kunnen doen of kunnen bekijken om vast te stellen wat het probleem kan zijn???
Reply With Quote