View Single Post
  #1  
Old 09-07-2006, 17:23
vwleusden's Avatar
vwleusden vwleusden is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,365
Send a message via MSN to vwleusden
Thumbs up Ervaringen Kever Circuit dag te Lelystad

09-07-2006, Kever Biscuit dag te Lelijkstad.... wat zijn jullie ervaringen ?

Hier de mijne:

Zo, vandaag even met Wim een dagje pruttelhokken gekeken en heb erg mooi spul gezien. Vond de opkomst wat magertjes maar het was zeker leuk en spectaculair ! Wim heeft nog een leuke kalender gescoord van de kevâhclub voor in de klusschuur Broodjes hamburger waren ook erg lekker, beetje sloeg met saus en mayo en gebakken uit... super !

Vanmorgen kwamen we rond 11:15 aan, weer was niet denderend maar had met volle moed toch maar een 3/4 broek aan gehezen. Rond de klok van 12 vielen er een paar grote druppels, en dat terwijl ze met de slalom bezig waren. Gaf er leuke effecten, een gele kever drifte nog net iets erger dan op de droge baan. Die oranje kever van Kaag met alleen de stikker op de deur leefde gewoon helemaal, elke keer binnenste voorwiel los, machtig mooi.

Sprint was ook zeker leuk, maar sommige maakten echt een snerpend hard geluid... deed gewoon pijn aan de trommelvliezen. Snelste tijd die ik gezien heb was een lage 12 sec op de 1/4 mijl...

Heb nog een bekende auto van hier gezien, de T2a van Fahrgenugen... zeer leuk apparaat. Mooiste auto vond ik denk ik de kever met de 1900 type 4 motor met G-lader en dat niet alleen vanwege de motor maar ook gewoon super mooi gebouwd die auto.

Al met al een zeer geslaagde dag en zonnig. Ik heb me stierlijk vermaakt

Foto's komen nog online.

ff 2 uit de collectie:





__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies
2013 Renault Megane Estate GT Line TCe
2011 Ford Ka
Reply With Quote