View Single Post
Old 12-07-2006, 15:10
Kevin20v's Avatar
Kevin20v Kevin20v is offline
No personal life

Quote:
Originally Posted by Bussie komt zo
@kevin. Goed nou konden de wielen bij jou nog redelijk vrij draaien.
Als ze echt klem lopen dan sta je midden op de snelweg stil.Gett my point..
Neemt helemaal niet weg dat het super rijdt.
Ben er zelf ook me bezig maar probeer er voor te zorgen dat mijn banden ten alle tijden vrij draaien.
wat geeft het voor meer waarde dat ze klem lopen als je er gewoon een eindstop op kan maken, tis tenslotte voor je eigen veiligheid.

Dat klopt, maar dat gaat bij mij helaas niet meer... de dempers aan de voorzijde heb ik laten inkorten zodat ie zo laag mogelijk kan!

Ligt natuurlijk ook aan de velgen, helaas is voor 18 inch geen plattere band meer mogelijk dan die ik nu heb liggen!

edit:

De compressor blijft druk leveren zolang de tank niet op de ingestelde bar waarden is... daardoor kun je de auto wel nog omhoog zetten als er een slang stuk is!

Wat zo'n balg doet als ie stuk gaat durf ik niet te zeggen, feit is wel dat als je de complete as dus 2 balgen met 1 leiding aanstuurt de auto nooit zomaar ineens omlaag zakt maar dat je merkt dat de auto langzaam zakt!
Dus lijkt mij dat je altijd nog tijd genoeg hebt om af te remmen.

De balgen zou ik een iets groter formaat kiezen voor een bus, ik weet niet hoe zwaar zo'n busje is.

Maar het lijkt me dat een spijlbus afgeladen met geluidsapparatuur, zwaarder is dan een golfje...
En voor zover ik kan zien zijn dit net zo'n grote balgen als er onder mijn golfje zitten
Reply With Quote