View Single Post
Old 12-07-2006, 15:29
Kevin20v's Avatar
Kevin20v Kevin20v is offline
No personal life

Quote:
Originally Posted by MellyVille
kev: je verhaal klopt niet helemaal natuurlijk... als je balg scheurt/klapt of wat dan ook, kan het idd zo zijn dat de compressor de boel nog op druk houd... maar dat is alleen bij een kleine scheur... het kan net zo goed zo zijn dat de compressor het dan niet aankan en je de lul bent... sowieso kunnen de meeste compressors niet 100% draaien

Dat klopt ik was dan ook nog een edit aan het doen!

Waarin ik uitleg dat ik niet kan voorspellen wat een balg doet als deze scheurt/ontploft.
Ik heb er vertrouwen genoeg in om zelf zo rond te rijden, ook voor de rdw/apk is het geen probleem dat een aandrijfas of band het chassis raakt!

Daarbij is een goede balg van een dergelijke kwaliteit dat deze niet zomaar zal scheuren, er zijn genoeg voorbeelden bekend die al jaren op airride rijden.
Natuurlijk zijn er ook gevallen bekend van mensen waarbij wel een balg scheurde, meestal zijn dit extreme gevallen waarbij een brede velg met een hoge et gemonteerd werd waardoor het geheel ging schuren en daarna de balg klapte.

Niet meer dan logisch lijkt mij, dus bij deze als je airride hebt, plaats niet zomaar iedere velg, maar let op of de boel ook vrij loopt!

Nogmaals ik zie het probleem niet zo, als ik er geen vertrouwen in had zou ik zo niet rond rijden! Daarbij geld nog altijd slechte verhalen gaan sneller dan goede verhalen.
Reply With Quote