16-07-2006, 00:21
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
Als -ie wel loopt op remmenreiniger krijgt -ie dus gewoon geen benzine....
Dat kan aan de pomp liggen of idd aan de spinnenkop ( Doseur).
Kijk eens of er brandstofdruk op de leidinkjes staat na een paar keer starten door de leidinkjes op de spinnenkop voorzichtig een klein stukje los te draaien.
LET OP: als alles goed is komt er een flinke nevel benzine uit.....bij mij meestal in m'n ogen....doe dus een bril op....( zou ik ook moeten doen, maar ben ik te eigenwijs voor)
Als de brandstof onder hoge druk uit de leidinkjes spuit heb je dus brandstofdruk in de spinnenkop.
Probeer vervolgens de motor te starten terwijl je met bv een schroevendraaier de luchtklep van de spinnenkop iets optilt en tegelijk een klein beetje gasgeeft met het gaspedaal.
Als de motor dan aanslaat probeer 'm dan een tijdje aan de gang te houden, er zit dan nl. wss lucht in de spinnenkop.
Als -ie daarna ng niet blijft lopen kan je tijdens het starten een voor een de leidinkjes op de spinnenkop losdraaien en weer vastdraaien.
Tijdens het starten met een sleutel tegen de injectors tikken wil ook nog wel een helpen, deze openen door brandstofdruk en hoogfrequente trillingen.
Succes!