View Single Post
Old 17-07-2006, 12:15
1800 16v kr's Avatar
1800 16v kr 1800 16v kr is offline
VW Guru

Quote:
Originally Posted by Fred
Het is natuurlijk ONZIN dat jouw auto nu opeens 10 km harder loopt terwijl het toerental gelijk blijft..

Bovendien........die top is wel errug hoog............en de motor is waarschijnlijk nog standaard ook??

Kortom: broodje aap verhaal?

nee het blok is niet standaart er zitten zowiezo andere nokkenassen in
orgineel uitlaat systeem zit er ook niet onder wat er verder nog meer is veranderd durf ik niet te zeggen want dat weet ik niet en daar zul je mij dus ook nooit over horen

en ik zeg niet dat hij in een keer 10 km harder loopt.
maar een auto waar de afstelling niet van klopt loopt minder hard dan een auto wie perfect is afgesteld

eerst was de temperatuurtijd schakelaar kapot
co niet goed ontsteking stond niet 100%
en + dat het kilometers op teller zijn laat het een keer 225 mij part 185 zijn dat hij aan echte km loopt daar gaat het nu toch niet om
het gaat er om wat hij op de teller aan geeft dat is de enige zekerheid wat ik nu heb
het gaat erom dat hij na co afstelling en ontsteking afstellen iig mooier loopt maar gaat dit tenkoste van trekkracht jah of nee

en waarom is het een broodje aapverhaal er staat toch tikt de 255 aan dat is dus op de kilometerteller en die wijken altijd af

ik leg gewoon uit wat ie doet maar julie kunnen me dus denk ik niet verder helpen met mijn probleem

kan slotje op
Reply With Quote