Zoals misschien bekend heb ik na 4 jaar
mijn Golf verkocht en er een VW Caddy voor teruggekocht..
Een razendsnelle 1.6d met maarliefst 40kW (55 Duitse volbloedpaarden)
Waarom heb ik deze dan gekocht? Naja, hij is superzuinig (kan 1 op 24 halen, maar met normaal rijgedrag zit je tussen de 1 op 15-20)
Maar ik maak echt veel km's dus ik moet nu wel gaan dieselen..
Het model staat me gewoon erg aan, ik zit boordevol plannen dus ik heb er veel zin in.
De pluspunten: blok heeft slechts tussen de 53.000 en 953.000 gelopen :P, blok loopt echter als een zonnetje, bodem 2 jaar terug compleet gestraald en in de bitak gezet, lakwerk is voor een werkauto nog best goed (ooit overgespoten van wit naar rood)
De manco's: kromme achterklep, roest in de laadbak, kutstoelen met brandgaten, geen radio, stomme lampen op een stomme rolbeugel, pakkingen zweten, wielophang-driehoeken zijn aan t roesten..
Dus ik heb het gelijk aangepakt:
- radio ingebouwd en verschrikkelijk veel loze draadjes gevonden..
- claxon gefixt
- 2 zwart/witte GTImk1-ruitjesstoelen erin gebouwd (dankjewel Cavin!!)
- laadbak in de anti-roestprimer gezet en gisteravond de eerste laag zwarte hamerslag erop. 2e laag doe ik van de week.
- rolbeugel met lampen eraf gesloopt..maarrrr... hij zat naast bouten ook met kit vast.. Ben al echt uren bezig geweest om de kit te verwijderen maar die siliconen zijn verschrikkelijk..
De kitverwijderaar maakt de lak wat bros dus dat gebruik ik niet meer.. Er zitten dus nog kitresten op, maar daar heb ik al wat op verzonnen.
De plannen voor de komende tijd:
- dash eruit om orde in de dradenchaos te scheppen
- houten laadvloer en opbergkistje maken in de laadbak voor retrostijl
- enkele grill met chromen randje monteren (vd sloop geplukt)
- nieuwe laadklep
- Kromme-Dora velgen eraf mikken en vervangen door mijn gepolijste Speedlines 8) 8) (wordt nog aan gewerkt trouwens)
- and last but not least: als een achterlijke dwaas op de grond leggen dat ding :smt041
Nouja, dat was t voorlopig wel
Nog wat foto's..
Vakantiefotootje vd Ardennen met vouwcaravan (vorige week vlak na aankoop):
Lampen en rolbeugel verwijderd:

Laadbak in antiroest geschilderd (2e laag moet nog)
Hippe geruite stoeltjes erin:

[/quote]
Jaja, plannen genoeg, nu de tijd nog :mrgreen:
de groeten!
Boaz