Vandaag serieus aan de slag gegaan met de kabelboom van mijn projectje...
van 1.1 -> 1.8 gti (bouwjaar 1983)
Ik wilde graag een kabelboom van een gti dx hebben, maar deze was nergens te vinden en heb ik mij laten overhalen om het met een golf 2 gti kabelboom te doen.
De aansluiting in het dashboardkastje kwam overeen en verder de blauwe, groene en bruine stekker op het blok (koudstartsproeiert, warmdraairegelaar...en nog zoiets

)
Ook met het stuk kabelboom van de ontsteking kwam ik goed weg.
Maar ik hou een hoop stekkers over waar totaal geen aansluiting voor op het blok zit. Twee zwarte (soms aansluitingen van een luchtmassameter op golf 2 gti?)...en een lange witte stekker met 5 kabels eraan (volgens mij aansluiting computervoor toerentalstabilisatie ofzo?) iemand enig idee wat ik hiermee kan gaan doen. Snap er momenteel ff niks van en heb de hoop ook even laten vliegen dat het gaat werken
Verder snap ik nog niks van de relais wat aan het zekeringenkastje zitten; op de stekker waar de motorkabelboombinnenkomt zitten bijv geen relais...hoe wordt deze dan doorgekopppeld?
Verder zit ik nog steeds met de brandstofpompen te klooien. Drukpomp komt bovenin onder de achterbank waar normaal de vlotter zit?
Hoe werkt de brandstofhoeveelheidsmeter dan nog? De drukpomp is maar zo kort die zit toch bijna nooit met zijn filtertje in de benzine? en wordt deze doorverbonden met de gewone pomp? de aansluiting van de drukpomp is 8 mm en de gewone pomp 10 mm bij het inlaat gedeelte.
verder moet ik nog nieuwe brandstofleidingen trekken...zou ik hiervoor gewoon 8 mm koperen leidingen nemen?
bedankt om het hele verhaal door te lezen

...