Thread: welke club???
View Single Post
Old 26-07-2006, 11:47
svr6-Turbo svr6-Turbo is offline
VW Enthousiast

Default welke club???

Ik vraag me af welke club (vb Dub05 / MIVW / etc) er nou het gezellgst is onderling en de meeste meetings in clubverband bezoekt.....

Waarom wil ik dit weten???

Ik rijd nu al ruim 6 jaar in mijn corrado, veel aan gedaan, en momenteel met echt de allerlaaste heel ingrijpende verandering bezig...
Alleen moet ik eerlijk zeggen dat ik in die 6 jaar eigenlijk alle meetings alleen heb bezocht en dus eigenlijk vrij weinig bekende heb in het wereldje...

Nu wil ik dat aan de ene kant toch proberen te veranderen door lid te worden (indien mogelijk en welkom ) Bij een van de clubs, om vervolgens op die manier meer mesen te leren kennnen en hierdoor denk ik dat de hobby langer leuk blijft.

alleen ik weet dus niet zozeer welke clubs ik leuk zou vinden ( en zij mij als lid) ik ben zelf altijd zeer gecharmeerd van de auto's van DUB05 , MIVW en Cleaned....(en naar een van die clubs gaat dus ook mijn voorkeur uit)
Op meetings spreek ik eigenlijk geen van die jongens aan omdat ze dan meestal lekker staan te kletsen met elkaar, en dan heb ik zoiets van.... ach komt wel joh.... maar goed nu dan even op deze manier.

Alleen ik heb het idee dat die auto's allemaal wel een beetje de Cult Style hebben.... en mijn auto gaat absoluut heel anders worden...(beetje Cleaned, beetje racey maar ook heel strak qua originele lijn van auto) dus waar zou ik en mijn auto het meest tot zijn recht komen...

Dus vandaar dit (misschien ) wat vage topic.......

geef me eens jullie bevindingen, en misschien voor de "voorzitters" van een club, laat eens weten wat voor dingen jullie waarde aan hechten in de club (qua gedrag en qua auto)

Hoor het allemaal van jullie.....

Alvast hartelijk dank voor de reacties

Groet Stephan (svr6-Turbo)