
26-07-2006, 13:13
|
 |
REALLY Bored
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,365
|
|
Aansturing brandstofpomp met DTA E48
Ik hoop deze week mijn 16V weer eens terug te krijgen van de testbank, nu zit er uiteindelijk dan toch DTA E48 want het is toch even een stukje fijner dan het wat trage Digifant 1. Nu is het zo dat de Digifant 1 normaal de brandstofpomp inschakelde zodra hij geconstateerd had dat alle geschakelde massa's ok waren. Uiteraard gebeurt dit niet meer en zo heb ik nu een rode en een rood/gele draad over die naar de brandstofpomp gaan. Nu dacht ik heel simpel, naar de DTA ecu gaat een geschakelde voeding vanaf het contact, deze kan ik ook gaan gebruiken voor de brandstofpomp... is dit de juiste oplossing ?
Alvast bedankt 
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies
2013 Renault Megane Estate GT Line TCe
2011 Ford Ka
|