View Single Post
  #1  
Old 26-07-2006, 13:13
vwleusden's Avatar
vwleusden vwleusden is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,365
Send a message via MSN to vwleusden
Exclamation Aansturing brandstofpomp met DTA E48

Ik hoop deze week mijn 16V weer eens terug te krijgen van de testbank, nu zit er uiteindelijk dan toch DTA E48 want het is toch even een stukje fijner dan het wat trage Digifant 1. Nu is het zo dat de Digifant 1 normaal de brandstofpomp inschakelde zodra hij geconstateerd had dat alle geschakelde massa's ok waren. Uiteraard gebeurt dit niet meer en zo heb ik nu een rode en een rood/gele draad over die naar de brandstofpomp gaan. Nu dacht ik heel simpel, naar de DTA ecu gaat een geschakelde voeding vanaf het contact, deze kan ik ook gaan gebruiken voor de brandstofpomp... is dit de juiste oplossing ?

Alvast bedankt
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies
2013 Renault Megane Estate GT Line TCe
2011 Ford Ka
Reply With Quote