View Single Post
Old 30-07-2006, 22:35
bugs's Avatar
bugs bugs is offline
Postwhore

Send a message via MSN to bugs
Default een nieuwe daily!

a.s zaterdag ga ik mijn nieuwe daily ophalen bij forumlid pieter.
het is geen oliestokert geworden omdat ik er (nog) geen naar mijn smaak kan vinden. en om te wachten totdat de veelsteveelkilometer er mee kapt, tjah, dat is wel een risico omdat ik een auto nodig heb om naar het werk te komen.

dit is um geworden:

een Golf 2 1800I met net geen 140d km op de klok. dus daar kunnen we weer even mee vooruit.

deze week ga ik nog lekker rijden met de grijze, de week voor VW mania gaat ie de schuur in, de bruikbare onderdelen gaan mooi op de schap en een aantal dingen waaronder het interieur en de vloerbekleding gaan in de 1.8I.
de rest gaat naar de sloop of de metaalhandelaar. er komt gewoon niemand meer mee te rijden
best raar om na 7 jaar zeeeer trouwe dienst afscheid van het ding te moeten nemen, maar ja je kunt er wel geld in blijven stoppen. als de carroserie beter was dan was er nog over na te denken. maar dit is niet zo......

dit is mijn huidige daily, een golf 2 1600 GL van 1985 met nu 485.000 km op de klok, oftewel: hij heeft zijn beste tijd gehad, de aandrijfassen hebben speling, de carburateur werkt niet meer en de carroserie begint flink te roesten helaas. eigenlijk wil ik hem nog niet kwijt, maar ja, je kunt er wel geld in blijven pompen....

volgende week volgen meer foto's

mvg bugs
Reply With Quote