09-08-2006, 20:20
|
 |
Married to PC
|
|
|
|
jongens en meisjes volgens mij ging het hier over een vraag van stephane en niet over wie de meeste pk's waar uit haalt.
om op jouw vraag terug te komen stephane, over andere motoren inbouwen heb ik geen verstand. wat ik wel weet is dat als je een beginner bent op de nordschleife(tenminste dat neem ik aan) dan heeft het helemaal geen zin om met 150 of meer pk's te gaan rijden, zeker in zo'n lichte auto. het circuit moet je absoluut niet onderschatten. voordat je het circuit een beetje doorhebt ben je zo 100 ronden verder a plusminus €15 per ronde. daarom is het verstandiger om gewoon deze motor te behouden en de rest wel uit te voeren incl de remmen en zo eerst ervaring op te doen en dan ga je op een gegeven moment vanzelf wel verder met de auto qua pk's. als je daar een dagje gaat kijken wil je niet weten hoeveel auto's schade of zelfs totall los worden gereden door hoofdzakelijk mensen die denken "ik doe het wel even"
maar ja dit is mijn mening, kijk ook eens op deze site voor meer informatie. je zal meteen zien dat daar ook zat mensen zijn die onder de 150pk zitten met hun auto en toch volop plezier hebben daar.
mvg sander