11-08-2006, 17:29
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Ik kan sinds vandaag echt zeggen dat het front aardig mooi zit en de spatborden zitten er ook eindelijk goed op,dat mag inmiddels ook wel na zoveel aanpassingen aan spatborden en front...
Er gaat zeker nog veel meer gedemonteerd worden de deuren zitten er sinds gisteren weer in omdat ik moest kijken als de naden een beetje uitkwamen met de spatborden ,het dashbord gaat er nog uit en de rubberen vloermat,alleen het hemeltje blijft zitten want ik ben bang dat ik die er anders niet netjes meer in kan krijgen als ik hem eruit ga halen voor het spuiten,...
De bodem is nog keihard en de dorpels ook want alles is echt vetzwart van de tectyl,de tank gaat er onderweg en daar komt een andere onder,want ik heb er nog een liggen van een polo2 coupe en dat moet haast wel passen als ik dat zo bekijk,of zijn er mensen die daar anders over denken???
De achteras gaat er ook nog onder vandaan en rechtsachterin nog een beugel maken waar straks de brandstofpomp komt voor de 1.3 NZ motor...
Ik had vandaag gekeken naar de achterste langsdragers maar daar mankeert niks aan dat is nog keihard en zwart van de tectyl....
Gr.Ferdi
|