Thread: Syncro Project
View Single Post
Old 23-08-2006, 11:56
martin_d_B martin_d_B is offline
Forum Regular

Ik weet dat deze tread al een tijdje uitgebloeid is, maar ik ben op het moment met mijn country bezig. Waar dus ook een syncro onderstel onder zit. Maar ik heb ipv de standaart 98 pk een g60 met 160 pk. En wat hiervoor al werd verteld, de haakste overbrenging geeft dan de geest.

Dus ik heb een onderstel van een passat g60 syncro gekocht om daarmee mijn auto aan te passen op het vermogen van de g60.
Voor zover ik nu kan inschatten(al het originele spul zit nog onder de auto en het "nieuwe" ligt ernaast) moet de verbouwing redelijk eenvoudig zijn.
Maar ik zit met een paar vragen:

-de mechanische koppeling, is daar een mooie oplossing voor. Ik heb er al verschillende gehoord maar dat gaat volgens mij niet altijd even lekker
-Het vliegwiel, ik heb nu een 020 bak achter de G60 is deze kleiner dan de originele G60? Kan ik met deze rijden of moet ik een grotere??
-de baksteunen van de 020 passen die op de 02c bak?
-en voor zover ik kan zien heeft het "nieuwe" achter diff EDS, moet dit aangesloten zijn of kan ik zo ermee rijden?? En wat is het voordeel om dit aan te sluiten??
- en de laatste, er zit een snelheidsmeter in voor een digitaal dash, en mijn country is mechanisch. Kan ik de mechnische aandrijving van de 020 bak in de 02c zetten??

Alvast bedankt voor de info!
Reply With Quote