24-08-2006, 07:27
|
Forum Regular
|
|
|
|
Quote:
-de mechanische koppeling, is daar een mooie oplossing voor. Ik heb er al verschillende gehoord maar dat gaat volgens mij niet altijd even lekker
Alles van de Passat overzetten incl bak dus!
-Het vliegwiel, ik heb nu een 020 bak achter de G60 is deze kleiner dan de originele G60? Kan ik met deze rijden of moet ik een grotere??
G60 is 228mm de golf van jouw is 180mm. Stukje groter dus en niet uitwisselbaar, dus wederom Passat bak erachter.
-de baksteunen van de 020 passen die op de 02c bak?
Nee, alles van de Passat overzetten.
-en voor zover ik kan zien heeft het "nieuwe" achter diff EDS, moet dit aangesloten zijn of kan ik zo ermee rijden?? En wat is het voordeel om dit aan te sluiten??
Wat jij ziet is waarschijnlijk de vacuumleiding om bij achteruit rijden de klok te ontkoppelen. Geen EDS, dat KAN op de voorwielen zitten.
- en de laatste, er zit een snelheidsmeter in voor een digitaal dash, en mijn country is mechanisch. Kan ik de mechnische aandrijving van de 020 bak in de 02c zetten??
Dat is geen probleem, jouw aandrijving past als het goed is er gewoon in.
Anders eentje halen van een Corrado G60. Past zeker.
|
Hoi, als eerste bedankt voor de info! Maar ik denk dat ik op sommige punten niet duidelijk ben geweest. De koppeling was hydraulisch en die moet machanisch worden, is daar een goede degelijke oplossing voor??
Ik ga de bak van passat sowiso gebruiken, alleen het vliegwiel wat nu in mijn auto zit zou dan een 180 zijn?? want een 228 past niet in een 020 bak(als ik heb goed begrijp...) Maar een 180 zou dan toch wel in een 02c bak passen? Of denk ik nu niet helemaal goed..???
En op het achter diff zit een rechthoekig zwart plastic ding waar een stekker op past, ik weet niet waar die dan van is. En komen ook nog 2 vacuumslangetjes uit ja, dat klopt.
Dus wat ik nog nodig zou hebben is:
- baksteunen passat(die zouden dan moeten passen op mijn golf??)
- mechanische oplossing voor koppeling
- vliegwiel van een g60
- evt aandrijving snelheidsmeter van een corrado
|