Thread: welke speakers
View Single Post
  #54  
Old 25-08-2006, 23:09
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by Sander
Een hele goede beslissing om rustig de boel bij elkaar te sparen. Goede componenten en een nette inbouw kunnen zo mooi worden. Wees ook voorzichtig met hard spelen zonder versterker. Op die manier kun je ook speakers "opblazen" ondanks dat je maar 20 watt door een 100 watt speaker stuurt.

Mocht je al redelijke speakers hebben zou je ook eerst een versterker kunnen kopen in plaats van speakers. Een nette versterker laat een standaard speaker al veel mooier spelen. Ik zou hem dan highpass filteren op ongeveer 40 hertz. Meeste speakers kunnen hieronder amper weergeven, maar proberen dit wel, met als gevolg flinke vervorming.



ok.... dan miss dus toch eerst de versterker kopen
ik ga de komende week wel eens de audiozaken in de buurt af om te zien wat ze overal hebben, of eens op de duitse E-bay "schauen"

heb dr namelijk niet echt veel aan als ik mijn speakers naar de verdommenis help voor ik een versterker gekocht heb (zou niet m'n eerste setje gemolde speakers zijn namelijk)

van kopen komt 't de komende weken iig nog niet. vakantie was ietsje (veel) duurder dan verwacht, en heb dr ALWEER een setje wielen bij (sebring G60 voor in de winter(alsof de golf dan al de weg op kan...yeah right))
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote