View Single Post
Old 02-09-2006, 17:45
vwmk2driver's Avatar
vwmk2driver vwmk2driver is offline
No personal life

Send a message via MSN to vwmk2driver

Quote:
Originally Posted by Lieuwe
Respect voor je werk. Vind het allemaal erg interessant en lijkt me ook prachtig om zelf met zoiets bezig te gaan. Weet alleen niet of ik wel genoeg know-how heb om het tot een goed einde te brengen. Ben jij veel bezig met elektrotechniek etc waardoor je dit allemaal zo netjes doet ? Heb je trouwens je spullen gekocht via BS-AutoTune ? Zag dat je daar ook een topic had @ het forum. Die lui verkopen ook Megasquirt, maar dan meer kant en klaar idee zeker

Heb je trouwens niet een blok van een Golf1, omdat je inlaat rechts zit. Golf2 heeft toch altijd de inlaat links te zitten (correct me if im wrong).

dankje wel..
ben wel veeel bezig met autoelektronica, ook op me werk en via school.
en veel zaken is gewoon puur uit eigen oogpunt, je kunt zelf allemaal wel verzinnen hoe alles het beste moet, maar of je het dan ook het beste maakt is een ander verhaal haha.

ik had mijn computer al voor bs autotune de lucht in ging, mijne komt uit amerika. ik kon de website maker wel al een tijdje ik vond het dan ook leuk dat hij bezig was met het opbouwen van een forum

ik heb idd een golf 1 motor. puuromdat ik toen een motor wissel wou doen naar iets snellers en ik een aantal van deze motoren had leggen, achteraf had ik beter een golf 2 inlaat spruitstuk kunnen pakken dat had een hoop werk bespaard, op het gebied van de mechanische injectie.

maar nu komt het eigenlijk wel weer mooi uit zo de inlaat aan de bak kant..

k heb nu alles wel een beetje ondercontrole gelukkig,
Reply With Quote