06-09-2006, 20:35
|
VW Addict
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Soumensch
Hier zijn wat foto's van mijn Golf. Ik ben nu bezig met de dorpels. Heeft iemand aan zitten lassen.. nu roest het.
We hebben 3 gaten dichtgelast.. 2 in de voorste wielkasten onder het tectyl(waar nu weer bodyshoot op zit) en 1 achter bij de benzine-vulpijp. Verder zaten er verspreid over de auto kleine roest plekjes.. die zijn allemaal weg. Ik heb ze daarna behandeld met RX.. laten opdrogen maar toen ik er primer op spoot begon het te bobbelen en toen de primer droog was kon ik het er zo aftrekken.. weet iemand hoe dat kan??  Ik ga binnenkort de hele auto schuren en laat ik hem helemaal van buiten spuiten in de originele kleur(inarisilber). De wielkasten spuit ik zelf weer in kleur. De motor moet ook nog rijker worden afgesteld en mijn klapraampjes moeten worden losgepeuterd.. de vorige eigenaar heeft er kit tussen gespoten. De velgen heb ik al laten stralen en poedercoaten. Erg mooi geworden  Het interieur is nog erg goed..Lekker duits bruin. Owja ik zoek nog een verlagingsset.. weet iemand een goed en goedkoop setje?? Het hoeft niet een schroefset te zijn.
Hopelijk krijg ik de foto's erop.
(ge-quote-te foto's verwijderd)
|
idd mooi golfje, dat die velgen zo mooi zijn geworden is ongelooflijk!
Dat je daar nog wat in zag, zou ze denk zo weggegooid hebben.
Heb je voordat je de primer gebruikte wel t oppervlak heel goed ontvet???
Anders gaat t idd reageren.
grtn yal
|