Quote:
Originally Posted by Gti1-G60
Heren heren, wat gaat hier mis??
Het is een topic waar gevraagd wordt om meer informatie over olie.
Het enige dat er nu gebeurd is dat er niks wordt verteld over olie, alleen maar wordt ontweken op een paar simpele vragen.
Wat is nu een goede olie, en wat is een goede temperatuur, waar wordt de max bereikt.
Als dat te veel gevraagd is??
En over puber gesproken, denk dat ik hier bijna de dubbele leeftijd heb van de gemiddelde forum ganger.
Dus ik zou maar niet te snel oordelen.
Roepen dat je iets weet, moet je het ook waarmaken!
Hoge bomen vangen veel wind.
|
Er werd NIET gevraagd naar dat soort zaken dat maak jij er van ! De vraag was of de temperatuur die iemand zag geen kwaad kon. Daar is door meerdere mensen op geantwoord. Dat jij en je maatje dan door draven over heel andere dingen is niet mijn probleem.
Er is op jouw vragen OOK antwoord gegeven, alleen wil jij ze niet zien, en dat is jammer...heel jammer..
Ik roep trouwens nergens dat ik iets "weet", ik zeg dat ik weet waar ik over praat, als ik zou beginnen over zaken als TBN, pour point, flash point etc, dan zou niemand er denk ik een hout van begrijpen.
Bovendien is er niet zo maar te zeggen wat de beste olie, dat is van veel faktoren afhankelijk, olie die in de F1 gebruikt wordt, en waarvan je aan mag nemen dat dat "de beste" is, zou in een doodgewone huis tuin en keuken motor snel leiden tot schade. Vage kreten over wat er allemaal gevonden is in een olie monster zeggen ook niks als je niet weet wat het betekend...een beetje kenner zou je wel kunnen vertellen dat de viscositeit een beetje laag is...
Schade aan een motor hoeft NIET van de olie te komen, motoren waar aan veel gesleuteld wordt, en met de oude onderdelen weer opgebouwd word hebben vaak last van schade die dan niet door de olie komt....oorzaak??
Als jij gaat lopen blaten over niet relevante zaken met een ondertoon van je lult maar een end heen, maar ik weet het toch beter hebben bij mij een averechtse werking en dan is het einde discussie, zo iemand gaat maar naar Google.nl, daar is zat te vinden