Misschien geen Vw maar wel mooi vroeger had ik ook altijd zulke auto's zijn me altijd goed bevallen ( Waarom ook niet Als je een Vw hebt kan je toch ook wel Opel rijden ) dus ik heb er weer één gekocht naar 14 jaar het is eigelijk een Opknapper hier en daar roest en hier en daar wat laswerk bij de dorpels
enz..
Het is een Toekomst projeckt af en toe doe ik wat ik heb er niet altijd tijd voor wat er nog gaat gebeuren moeten heel wat nieuwe onderdelen komen zoals chromen dingen plaatwerk vanalles
Nieuwe kleur : Geen idee wat misschien het orginele het moet wel een beetje bij de auto passen geen moderne kleuren dus eerst moet de auto nog op verschillende plekken worden gelast word op alle plekken gespoten
Velgen : Misschien laat ik de orginele wel opknappen ben er nog niet over uit velgen die moeten er ook bij passen dus niks moderns want ik hou van oud ook geen SR velgen en ook geen verlaging
Nieuw Chroomwerk : Bumpers zijn gedeukt en roestig en nieuwe raamlijsten en sierlijsten want ik hou van chroom
Nieuwe interieur : Niks moderns maar het interieur wat er nu is zit lijkt nergens op en zitten scheuren in
Nieuwe Plaatwerk : Overal zit wel een plekje dus dat word allemaal vervangen
Motortje loopt ook niet echt Soepel : Word dus helemaal gerviseerd nieuwe onderdelen
En verders komen er allemaal nieuwe onderdelen koplampen , grill , Spiegels en enzovoort
Hij moet net zo worden hoe hij uit de SHOWROOM kwam en word dus waarschijnlijk ook origineel wel met een andere kleur
Dus als iemand nog opmerkingen heeft of andere dingen meld het
foto's :