Ik heb het topic hier maar onder gezet omdat er nergens een afdeling Jetta V is...
Gisteren heb ik mijn iets wat hoort bij de versnellingsbak de vernieling in gereden... (2 weken nadat de koppeling vervangen is)
DUSSSSSS heb ik maar een nieuwe Jetta mee genomen! Aangezien ik dit altijd zo'n geile bak heb gevonden!
Het eerste wat me opvalt is het plastieken dashboard, man man man wat een slechte "japanse" manier van afwerken...
Valt me vies tegen echt heel vies! Tegen over mijn huidige Golf 4 blijft dit dashboard helemaal nergens.
Het is comfortline die ze mij meegegeven hebben, en daar ben ik nou eenmaal niet dol op (vraag mij niet waarom het is nu eenmaal zo).
De stoelen zitten niet geweldig, maar ze zien er wel super uit... Dat wel
Zelfs het W8 licht is slecht afgewerkt en ronduit lelijk, waar is het ooit misgegaan bij de ontwikkeling...?
Maar ik kan ook leuke dingen zeggen! (oh ja..?? ja dus)
De Jetta gaat heerlijk door de bocht, met de asr erop is er ook bij het stoplicht geen piepje uit de banden te krijgen (tenminste niet met dit blok erin)
Ik moet echt zeggen dat het gelijk bij de eerste rotonde al opvalt hoe de stijfheid veel beter is dan bij de vorige generatie Golfjes en Bora's!
De kofferbak kun je Sugar lee Hooper + al haar Boudha beeldjes in kwijt en dan nog heb je ruimte om er 2 koffers bij te gooien...
De Climatronic werkt perfect, is makkelijk instelbaar en is per stoel / per kant instelbaar.
Bis jetzt zijn dit mijn ervaringen, omdat ik er altijd zo gek van ben geweest valt het me tot nu toe een klein beetje tegen...
Het rijgedrag maakt veel goed van het lelijke interieur, ik dacht dat dat plastic alleen in een Fox was gebruikt.
dus niet
Tot zover mijn commentaar op de nieuwe Jetta, ik ga zo direct nog even een stukje rijden met Lin...